BOotje - Reisverslag uit Rome, Italië van Heleen en ed Neut- Sloots - WaarBenJij.nu BOotje - Reisverslag uit Rome, Italië van Heleen en ed Neut- Sloots - WaarBenJij.nu

BOotje

Blijf op de hoogte en volg Heleen en ed

01 September 2012 | Italië, Rome

30 augustus om 18.30 u is BOotje gestorven. Een dag daarvoor waren we nog naar de dierenarts geweest en met een bult medicijnen weer huiswaarts gekeerd. De doktor maakte ons duidelijk dat Bo ernstig ziek was en als ze niet binnen 3 dagen zou opknappen hij al zijn angst uitsprak dat Bo het niet zou halen. Ze had een virale infectie en hart en longen waren al aangetast. De volgende ochtend leek het wat beter te gaan maar dat beeld veranderde snel. Ze kwam haar mandje niet meer af en kon amper meer op haar pootjes staan. Om 18.00 u ging het ineens heel hard. Ze begon ineens heel snel te ademen, strekte alle spieren in haar lijfje en hapte naar adem. Het was zeer naar om mee te maken. De doodstrijd heeft 30 minuten geduurd en om 18.30 u mocht ze dan eindelijk slapen. Na dik 17 jaar is het hard om je trouwe 4 viervoeter te moeten verliezen die zeer veel lief en leed met ons gedeeld heeft. Ze was mijn trouwe vriendinnetje. Mooie herinneringen is wat blijft. Hopelijk bestaat er ook een dierenhemel en is ze nu weer samen bij broertje Sjefke, Brammetje en Iggy en nog vele andere.

• 02 September 2012 - 09:48

Anke:

Hoi Heleen,

Wat ontzettend naar van Bo... Ik leef met je mee.
    Sterkte,
    Liefs, Anke

• 02 September 2012 - 17:59

Véronique:

Hoi Ed en Heleen,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie trouwe viervoeter.

Groet, Rob en Véronique

Verslag uit: Italië, Rome

Andiamo

02 Februari 2013

Of engeltjes bestaan?

13 December 2012

Ik wil terug!!!

21 Oktober 2012

Jopie, Dirkje, Gijs of Thijs en olijfolie.

01 September 2012

BOotje

25 Augustus 2012

Gebotteld
Heleen en ed

Ed en Heleen gevolgd door de camera's van het tv programma "Ik vertrek". Ons vertrek van Lamswaarde naar Vista sull'oliveto, in Poggiolo - Umbrie- Italie is gefilmd en de uitzending was op 4 febr. 2012. Je kunt het terugzien op uitzending gemist of op de website van ik vertrek.

Actief sinds 09 Mei 2011