heet van de naald - Reisverslag uit Rome, Italië van Heleen en ed Neut- Sloots - WaarBenJij.nu heet van de naald - Reisverslag uit Rome, Italië van Heleen en ed Neut- Sloots - WaarBenJij.nu

heet van de naald

Door: Ed en heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen en ed

03 November 2011 | Italië, Rome

Nou de olie is vanmiddag geproefd (eindelijk!)en hij smaakt subliem!
Onbespoten, goudgele olie. Echt heerlijk. Gemaakt van carboncella, frantoio, ascolana en pendolino.

Maar, vandaag kregen we ook weer een berichtje van "ik vertrek".
De uitzending is wederom verzet.
Ze schrijven dit:
--------------------------------
Hoi Heleen en Ed,

Ik mail jullie even over de uitzenddatum. Jullie uitzending is in de planning twee weken naar achter geschoven, en dit keer ligt het niet aan de TROS, maar door ons. De uitzendingen tot en met de 28ste januari zijn namelijk 45 minuten, terwijl de uitzendingen daarna weer 50 minuten zijn. Jullie aflevering wordt zo leuk dat we het jammer vinden om deze korter te maken. Vandaar dat het dus nog twee weken langer gaat duren.

Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben!

Groetjes, Iris
------------------------------
Nou, het is wel jammer. Ons geduld wordt wel erg op de proef gesteld, maar de reden is natuurlijk wel heel leuk!!!

Nog meer reden dus om met zijn allen gekluisterd voor de buis te gaan zitten (en dus geen avondje NAC!)hi hi

• 03 November 2011 - 18:37

Brigitte:

Had de datum al in mijn agenda gezet, maar heb hem nu dus vlug veranderd.
    Het water loopt me in de mond: verse olijfolie!!!! Geniet er maar lekker van
    Grt

• 14 November 2011 - 16:59

Ingrid Nobels:

Hoi Heleen en Ed,
    We kijken er met spanning naar uit!
    Olijfolie is heerlijk, kunnen af en toe dus nog met heimwee maar wel met smaak terugdenken aan umbrië.
    Bedankt voor de fantastische vakantie, hoop dat er nog vele svrz collega's zullen volgen.

Verslag uit: Italië, Rome

Andiamo

02 Februari 2013

Of engeltjes bestaan?

13 December 2012

Ik wil terug!!!

21 Oktober 2012

Jopie, Dirkje, Gijs of Thijs en olijfolie.

01 September 2012

BOotje

25 Augustus 2012

Gebotteld
Heleen en ed

Ed en Heleen gevolgd door de camera's van het tv programma "Ik vertrek". Ons vertrek van Lamswaarde naar Vista sull'oliveto, in Poggiolo - Umbrie- Italie is gefilmd en de uitzending was op 4 febr. 2012. Je kunt het terugzien op uitzending gemist of op de website van ik vertrek.

Actief sinds 09 Mei 2011